Regulamin Nusa Spa

§ 1 Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin NUSA SPA dotyczy wszystkich salonów sieci NUSA SPA i HATI Massage, marek należących do HATI Group sp. z o.o., KRS nr 0000990609 (dalej jako „Regulamin NUSA SPA”) i określa:

a) ogólne zalecenia i zasady korzystania z salonów NUSA SPA;
b) zalecenia w zakresie przygotowania się do masażu, postępowania po jego odbyciu, jak również najważniejsze przeciwwskazania do odbywania zabiegów masaży w salonach NUSA SPA;
c) zasady realizacji i korzystania z pakietów promocyjnych NUSA SPA, na które składają się Vouchery, Karty Stałego Klienta, Karnety VIP i promocje na wybrane usługi lub zabiegi („Pakiety promocyjne”).

I. Zasady obowiązujące w salonach NUSA SPA:

1. Przed przystąpieniem do zabiegu, Klient jest zobowiązany do wypełnienia i podpisania Karty Klienta. Informacje w niej zawarte mogą zostać wykorzystywane do oceny przeciwwskazań co do skorzystania z poszczególnych zabiegów w salonie NUSA SPA, jak również właściwego dobrania rodzaju zabiegu. W przypadku stwierdzenia istnienia przeciwwskazań, NUSA SPA ma prawo niedopuszczenia Klienta do danego zabiegu.

2. Przystępując do korzystania z usług NUSA SPA, rezerwując zabieg oraz zamawiając Pakiet promocyjny, Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, nie wnosi do niego zastrzeżeń i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

3. Klient przyjmuje do wiadomości, że salony masażu NUSA SPA stanowią strefę ciszy i relaksu oraz zobowiązuje się do powstrzymywania się od hałasowania szanując spokój swój i innych Klientów.

4. NUSA SPA zastrzega prawo do odmowy wykonania zabiegu oraz poproszenia o opuszczenie salonu osoby, co do której podejrzewa, że znajduje się ona w stanie po użyciu alkoholu lub innych środków odurzających lub z jakichkolwiek innych powodów zachowuje się niestosownie.

5. Klient jest zobowiązany zapoznać się z listą przeciwwskazań do wykonywania zabiegów masaży dostępną w pkt. II poniżej. Po stronie Klienta leży odpowiedzialność za weryfikację, czy może bezpiecznie korzystać z wybranej usługi w salonie masażu NUSA SPA.

6. Skorzystanie z usługi masażu jest możliwe w rezultacie wcześniejszego umówienia terminu za pośrednictwem serwisu Booksy.com, w Recepcji salonu lub telefonicznie pod numerami telefonów dostępnymi na stronie nusaspa.pl.

7. Prosimy Klientów salonów masażu NUSA SPA o punktualność i przybycie do salonu co najmniej 5 minut przed planowanym zabiegiem, a w przypadku pierwszej wizyty w salonie masażu NUSA SPA – na co najmniej 10 minut przed.

8. W przypadku spóźnienia się Klienta względem zarezerwowanej przez niego godziny rozpoczęcia zabiegu, pozostaje to bez wpływu na czas jego zakończenia. Klient ma świadomość, że salony masażu NUSA SPA dbają o należyte uprzątnięcie i higienę gabinetu masażu celem przygotowania go do kolejnego zabiegu. NUSA SPA dokłada także możliwej staranności, aby zaplanowane masaże rozpoczynały się punktualnie o umówionym czasie.

9. Odwołanie lub zmiana terminu umówionej wizyty możliwa jest w formie telefonicznej lub sms pod numerami tel. salonu masażu, w którym umówiona została wizyta, bądź mailowo pod adresem biuro@nusaspa.pl najpóźniej na 24h przed umówioną wizytą. W innym przypadku umówiona wizyta traktowana będzie jak odbyta i zostanie rozliczona przez dany salon NUSA SPA odpowiednio w formie pieniężnej, w formie zrealizowanego vouchera Klienta lub w formie zrealizowanego masażu z Karnetu VIP.

10. Masażysta ma prawo odmówić wykonania zabiegu masażu bez podania powodu, w szczególności w przypadku jakiegokolwiek naruszenia bezpieczeństwa lub komfortu pracowników salonu masażu NUSA SPA lub innych Klientów, z obowiązkiem zapłaty przez Klienta. Masażysta ma prawo w każdym momencie przerwać masaż i poprosić Klienta o opuszczenie salonu masażu.

11. Za rzeczy wniesione na teren salonu odpowiedzialność ponosi Klient. Salony NUSA SPA są objęte polisą ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, a ich odpowiedzialność ogranicza się do odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń z polisy.

12. Klient jest świadomy, że w salonach masażu NUSA SPA zatrudnione są certyfikowane terapeutki
z Indonezji lub Tajlandii, które porozumiewają się przede wszystkim w języku angielskim. Każdy terapeuta w naszych salonach jest osobą wykwalifikowaną i doświadczoną. Salony NUSA SPA pozostają siecią holistycznych SPA i nie świadczą usług leczniczych, ani fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych, jakkolwiek wykonywane zabiegi mają właściwości prozdrowotne i relaksacyjne.

13. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy zgłosić się do personelu salonów masażu NUSA SPA. My jesteśmy tu dla Państwa, a nie odwrotnie.

II. Przygotowanie do masażu. Przeciwwskazania do korzystania z zabiegów masaży w salonach NUSA. Zalecenia po masażu.

Przygotowanie do masażu:

14. W salonach masażu NUSA SPA stawiamy na obsługę Klienta na najwyższym poziomie. Dlatego każdego z naszych Klientów prosimy o:

  • punktualne przybycie do salonu masażu NUSA SPA, najlepiej kilka minut przed planowanym zabiegiem; wszystkich Klientów prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z Regulaminem oraz wypełnienie Karty Klienta (wraz z rozmową z obsługą zajmuje to ok. 2-3 minut);
  • przed masażem – o ściągnięcie biżuterii (kolczyki, zegarek, łańcuszek etc.) i umieszczenie jej we wskazanym miejscu w pokoju zabiegowym lub schowanie we własnym zakresie;
  • zgłaszanie pracownikowi recepcji oraz zaznaczenie w Karcie Klienta informacji o tym, jakie części ciała mają nie podlegać masażowi, w szczególności w zakresie twarzy, głowy i brzucha;
  • przed masażem – po wejściu do wskazanego gabinetu masażu – przebranie się w przygotowaną dla Ciebie bieliznę jednorazową, kliknięcie w przycisk informujący terapeutkę o gotowości na masaż, wygodne położenie się na stole do masażu i przykrycie się dużym ręcznikiem;
  • zrelaksowanie się i oddanie w ręce naszych wykwalifikowanych terapeutek;
  • wcześniejsze zapoznanie się z Regulaminem NUSA SPA.

Przeciwwskazania:

15. Masaże wykonywane w salonach NUSA SPA co do zasady należą do zabiegów bezpiecznych i mają prozdrowotny wpływ na organizm człowieka. Występują jednak określone okoliczności, które mogą stanowić przeciwwskazania do wykonywania masażu. Niektóre z nich można niwelować poprzez pominięcie określonych partii ciała, czy dobór rodzaju zabiegu i dostosowanie techniki masażu i siły nacisku. Zdarzają się też przypadki, w których nie należy wykonywać masażu lub wcześniej zasięgnąć porady lekarza. Dlatego tak ważne jest, aby o istnieniu przeciwwskazań powiadomić obsługę Recepcji oraz terapeutę.

16. Do najczęstszych przeciwwskazań do korzystania z masaży należy zaliczyć:

  • niewygojone blizny, stany zapalne skóry, żylaki (w takich przypadkach można masować tylko zdrowe części ciała);
  • zapalenie żył;
  • menstruacja (nie zaleca się masażu brzucha w pierwszym dniu oraz podczas bolesnej menstruacji);
  • ciąża (okres I trymestru ciąży i ostatniego miesiąca, powikłania – należy pozostawać pod kontrolą lekarza);
  • gruźlica;
  • epilepsja;
  • osteoporoza;
  • krwiaki, tętniaki;
  • zmiany skórne, w tym wszelkiego rodzaju alergie skórne, kurzajki, grzybica skóry;
  • stany zapalne;
  • przeziębienie;
  • podwyższona temperatura ciała (powyżej 37,5 st.C);
  • choroby zakaźne;
  • choroby serca, nadciśnienie tętnicze;
  • choroba wrzodowa;
  • powikłania cukrzycowe;
  • zmiany nowotworowe – w trakcie ich występowania oraz kolejnych 5 lat po ich usunięciu;
  • stany zapalne ostre (zapalenie płuc, oskrzeli);
  • wczesny okres pourazowy (zwichnięcie, skręcenie);
  • zapalenie pęcherzyka żółciowego.
  • alergie na stosowane do masażu kosmetyki;
  • wirusowe zapalenie wątroby;
  • złamanie kości i świeże zrosty (do 6 miesięcy po zroście);
  • choroba wrzodowa z krwawieniami;
  • kamica wątrobowa i nerkowa.

Dodatkowo do przeciwwskazań do korzystania z masażu twarzy należy zaliczyć:

  • opryszczka;
  • trądzik;
  • stany zapalne jamy ustnej;
  • ropne migdały;
  • powiększone węzły chłonne;
  • pierwsze 3 dni po ekstrakcji zęba;
  • liszaj płaski, łojotokowe zapalenie skóry;
  • stany wirusowe, bakteryjne i ropne;
  • przerwanie ciągłości naskórka w przestrzeni zabiegu;
  • guzki niewiadomego pochodzenia;
  • nadczynność tarczycy;
  • wypełniacze w obrębie twarzy – minimum 14 dni odstępu przed masażem, najlepiej miesiąc;
  • botoks podany w obrębie twarzy – minimum 14 dni odstępu przed masażem, najlepiej miesiąc.

Powyższa lista przeciwwskazań nie stanowi katalogu zamkniętego.

Zalecenia po masażu:

17. Zalecenia po odbyciu zabiegu masażu:

  • po masażu zaleca się ok. 15-minutowy odpoczynek. Idealnie, jeżeli możesz skorzystać z tężni solankowej lub odpocząć przy kojącym dźwięku fontanny. Okres ten służy przywróceniu prawidłowego tętna oraz adaptacji organizmu po przebytym zabiegu.
  • przez kolejną godzinę po zabiegu należy zwrócić uwagę na prawidłowe nawodnienie organizmu i stopniowo uzupełniać płyny; może temu służyć m.in. napar imbirowy serwowany w naszym salonie;
  • chroń masowane miejsca przed oziębieniem – możesz też założyć dodatkową warstwę odzieży, by utrzymać ciepłotę organizmu;
  • po masażu nie zaleca się podejmowania wzmożonego wysiłku; optymalnie, jeżeli możesz sobie pozwolić na kontynuowanie relaksu;
  • co do zasady bezpośrednio po masażu nie zaleca się brania prysznica – warto pozwolić, aby olejek wchłonął się w ciało i odżywił skórę; jeżeli nie lubisz mieć zbyt dużej ilości produktu na skórze po masażu, powiedz o tym terapeutce, a także nie wahaj się przetrzeć ciała ręcznikiem po zabiegu, by usunąć nadmiar olejku;
  • po masażu możesz odczuwać ciepło, ale i dreszcze w miejscach objętych masażem, tkliwość poszczególnych partii ciała, ogólne zmęczenie organizmu i senność. Nie przejmuj się – to naturalna reakcja organizmu na masaż, który ma wpływ m.in. na układy krwionośny, limfatyczny i nerwowy. Pobudzony organizm również potrzebuje regeneracji, którą możesz zapewnić mu odpoczynkiem i snem. Gdy dopiero zaczynasz swoją przygodę z masażem, takie reakcje organizmu mogą trwać nawet do 72 godzin po zabiegu. Po 2-3 masażach ciało zaczyna się stopniowo przyzwyczajać i adaptować.

III. Zasady realizacji i korzystania z Pakietów promocyjnych NUSA SPA.

18. Rodzaje podstawowych Pakietów promocyjnych:

  • Voucher – uprawnia do skorzystania przez osobę w nim wskazaną z wybranego masażu lub wykorzystania kwoty pieniężnej w nim określonej;
  • Karta Stałego Klienta (KSK) – karta, która może zostać przyznana Klientowi salonu masażu NUSA SPA przez Recepcję salonu, uprawniająca do 50% zniżki na każdy 6 / kolejny masaż (nie dotyczy rytuałów).
  • Karnet VIP – karnet, przedpłacony przez Klienta z góry, uprawniający do 1 lub 2 dodatkowych nieodpłatnych masaży danego rodzaju w ramach ceny przedpłaconej.

19. Pakiety promocyjne obejmują wymiennie: masaż balijski, masaż tajski, masaż balijski z ciepłymi olejkami, masaż bambusami relaksacyjny oraz masaż lomi-lomi z aromaterapią.

20. Pakiety promocyjne są wydawane w formie papierowej i mogą być wykorzystane do końca terminu ważności wskazanego w ich treści. Jeżeli ważność Pakietu promocyjnego została określona jako liczba miesięcy od daty zakupu Pakietu promocyjnego, Pakiet promocyjny obowiązuje do upływu określonej w Pakiecie liczby miesięcy liczonych od miesiąca następującego po miesiącu zakupu. Pakiety promocyjne mogą zostać wydane również w formie elektronicznej, przy czym w takim wypadku (poza voucherami) podlegają one wymianie na odpowiednie Pakiety promocyjne w formie papierowej podczas pierwszej wizyty w salonie masażu NUSA SPA. Pakiety promocyjne nie podlegają wymianie w całości, ani w części na pieniądze, a wskazany termin ważności nie ulega przedłużeniu, zaś wraz z jego upływem zobowiązanie NUSA SPA względem Klienta wygasa.

21. Każdy z Pakietów promocyjnych poza Kartą Stałego Klienta posiada indywidualny numer identyfikacyjny. Wszystkie Pakiety promocyjne są ewidencjonowane przez salony masażu NUSA SPA. NUSA SPA nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenia Pakietu promocyjnego od momentu przekazania go Klientowi.

22. Pakiety promocyjne nie łączą się z innymi promocjami, ani nie sumują się. Klient może korzystać tylko z jednego z nich w danym czasie.

23. W przypadku Voucherów kwotowych, w razie gdy wartość towaru lub usługi przewyższa wartość Vouchera, Klient jest zobowiązany do dopłaty różnicy. Vouchery kwotowe nie obejmują cen promocyjnych.

24. Z chwilą nabycia lub otrzymania Pakietu promocyjnego jego nabywca lub posiadacz oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, akceptuje jego postanowienia w całości oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.

25. Pakiety promocyjne podlegają wykorzystaniu w sieci salonów NUSA SPA, chyba że co innego wynika z ich treści.

26. Posiadacz Pakietu promocyjnego jest zobowiązany do uprzedniej rezerwacji usługi. Podstawą wykonania usługi promocyjnej jest uprzednie przekazanie obsłudze salonu numeru Pakietu promocyjnego.

27. Wystawca ma prawo odmówić realizacji Pakietu promocyjnego w przypadku 1) upływu terminu ważności Pakietu promocyjnego, 2) zagubienia lub uszkodzenia Pakietu promocyjnego uniemożliwiającego jego identyfikację lub 3) braku uprzedniej rezerwacji terminu zabiegu w salonie. Wystawca ma prawo także wyłączyć poszczególne, wybrane dni lub okresy spod działania Pakietów promocyjnych (nie więcej jednak niż łącznie 12 dni kalendarzowych w roku). Wyłączeniu z tytułu wykorzystania Vouchera lub Karnetu podlegają zawsze: 14 i 15 lutego, 08 marca, 1 i 3 maja, 31 grudnia.

28. Po każdym zabiegu Klient zobowiązany jest zadbać, aby obsługa Recepcji salonu oznaczyła dany Pakiet promocyjny hologramem NUSA oraz opatrzyła go datą skorzystania z zabiegu. Zabronione jest samodzielne nanoszenie oznaczeń oraz wypełnianie dat.

29. Masaże trwające krócej, niż to wynika z danego Pakietu promocyjnego nie podlegają zaliczeniu w ramach danej promocji. Masaże trwające dłużej, niż to wynika z danego Pakietu promocyjnego podlegają zaliczeniu jedynie w ilości czasu wskazanej w danym Pakiecie promocyjnym. W przypadku korzystania z Pakietu promocyjnego przez właściciela Pakietu wraz z osobą towarzyszącą, obie te osoby mogą skorzystać z zaliczenia odbytego masażu na poczet Pakietu promocyjnego według zasad obowiązujących w zdaniach poprzedzających.

30. Do wykorzystania Vouchera jest uprawniony nabywca, obdarowany lub inna wskazana osoba, po uprzednim uzgodnieniu z Recepcją salonu NUSA.

31. Do korzystania z Karnetu VIP oraz Karty Stałego Klienta uprawniony jest nabywca oraz jego osoba towarzysząca.

IV. Postanowienia końcowe:

32. Regulamin obowiązuje w wersji każdorazowo dostępnej pod adresem strony internetowej www.nusaspa.pl/regulamin-nusa oraz w każdym z salonów NUSA SPA.

33. Zmian w Regulaminie dokonuje się poprzez umieszczenie jego nowej wersji pod ww. adresem oraz wyłożenie w salonach NUSA SPA.

34. W razie zaistnienia rozbieżności pomiędzy różnymi wersjami językowymi Regulaminu NUSA, wersja polska ma znaczenie decydujące.

KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ NUSA SPA

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych:

1. Administratorem danych osobowych jest spółka działająca pod firmą Hati Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 39 lok. 40 (02-508), wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, KRS: 0000990609, NIP: 5213983070, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł, dalej jako: „Administrator”. Kontakt do Administratora: email: biuro@nusaspa.pl.

2. Administrator przetwarza dane osobowe w związku z realizacją umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Ponadto, przetwarzanie danych będzie konieczne dla celów innych niż wskazane powyżej, a niezbędnych w związku z wykonywaniem obowiązków z zakresu rozliczeń finansowych, w tym podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Ponadto, w niektórych sytuacjach jest lub może się okazać konieczne przetwarzanie danych dla celów niezbędnych z uwagi na realizację prawnie uzasadnionych interesów Administratora (celem dochodzenia ewentualnych roszczeń). W innych przypadkach, dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

3. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonywania umowy, bądź wynika z realizacji obowiązków wynikających z ww. przepisów prawa lub jest niezbędne do realizacji celów wynikających z ww. prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Brak podania wszystkich wymaganych danych osobowych będzie stanowić przeszkodę do zawarcia umowy. W zakresie, w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.

4. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w ww. celach, dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:  upoważnionym pracownikom Administratora; kontrahentom – wyłącznie w zakresie danych niezbędnych do obsługi rezerwacji, a w pozostałym zakresie wyłącznie po uzyskaniu odrębnej, dobrowolnej zgody; jak również organom władzy publicznej, podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa; podmiotom współpracującym z Administratorem na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia (np. podmiotom współpracującym w zakresie ochrony ubezpieczeniowej, usług teleinformatycznych, takich jak hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych).

6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celów, tj. w zakresie zawierania i/lub realizacji umowy, przez okres do czasu zakończenia procesu zawierania umowy lub jej realizacji, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla realizacji przez Administratora uzasadnionego interesu administratora określonego powyżej. W zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania tej zgody.

7. Dane osobowe nie będą wykorzystane do profilowania lub do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

8. Osobie, której dane dotyczą przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO, tj.:

  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez taką osobę oraz gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie, w jakim przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z Administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.

9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Organem nadzorczym wobec Administratora w zakresie danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).